jueves, 15 de diciembre de 2011

Sentimento 3

De verdade non sei como pasan estas cousas,
a sensación de non poder reter auga nos ollos
sen xeito de ninghunha clase (ou si? nevermaindo)

É tan raro, e que non sei que pensar, nin penso, por dicilo
dalgunha maneira
estou ben? ámoa dunha maneira moi especial
ámoa coma os tíos guays que lle poñen nome de droga ás súas amadas,
ou nome de muller ás súas drogas
trala raia de cocaína esnifada asoma unha bágoa polo seu ollo dereito
Copenhague mesa chea de cocaína,
cocaína enriba do corpo espido dunha muller
nin sei porque fago e digo, o sentimento desvaría a miña conciencia
nin teño por que saber
Él é forte e anhélaa poderosamente
Sexo é a palabra clave, sexo e cocaína
nin sei porque fago e digo, o sentimento desvaría a miña conciencia
Comprendo agora ós crocodilos da miña amiga?

No hay comentarios:

Publicar un comentario